KONFERENCE

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY

Zpětná vazba

„Známkujte“ jako ve škole (1 = nejlepší/nejvíce odpovídající, 5 = nejhorší/nejméně odpovídající).


I. Všeobecné otázky 


 


II. Blok: Komunikační kampaně ve veřejné správě


  • Od nápadu k vyhodnocení aneb co to obnáší. Radek Kobza, MMR

  • Jak vybrat nejlepšího dodavatele (nejen) strategických a kreativních služeb? Jak obstát jako spolehlivý dodavatel? Lucie Češpivová, SmartDORLAND

  • Panelová diskuze, otázky a odpovědi s představiteli zadavatelů a agentur.

 


III. Blok: Nákup mediálního prostoru ve veřejné správě


  • Jak vybrat nejlepšího dodavatele na nákup mediálního prostoru? Jak obstát jako spolehlivý dodavatel? Jiří Tošer, Remmark

  • Panelová diskuze, otázky a odpovědi s představiteli zadavatelů a agentur.

 


Děkujeme