WORKSHOP

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY

Zpětná vazba

„Známkujte“ jako ve škole (1 = nejlepší/nejvíce odpovídající, 5 = nejhorší/nejméně odpovídající).


I. Blok: Výzkumy v marketingu veřejné správy


Zhodnoťte prosím blok, jako celek.

Nyní prosím ohodnoťte jednotlivé části/témata školení.

  • Komunikační proces a přehled fází, kde se při zadávání, řízení a vyhodnocování komunikace využívají výzkumy
    Hana Huntová, SIMAR

  • Segmentace cílových skupin, zjišťování potřeb a insighty, zapojení kvalitativního výzkumu
    Petra Víšková, CONFESS Research

  • Testování konceptů, nastavování komunikačních nástrojů - mediální konzumace atp.
    Michal Ježek, Kantar

  • Měření efektu komunikačních kampaní a jeho optimalizace
    Eva Maninová, Ipsos

  • Ad hoc výzkumy a další nástroje, jak je zadat a na co si dát pozor
    Jan Tuček, STEM/MARK

  • Shrnutí pravidel využití výzkumů (nezávislost, kvalita, přístup) a orientační ceny běžně využívaných nástrojů
    Hana Huntová, SIMAR

  • Evaluace komunikačních aktivit v praxi MMR
    Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluací fondů EU, MMR ČR


II. Blok: Výzkumy v marketingu veřejné správy


Zhodnoťte prosím blok, jako celek.

Nyní prosím ohodnoťte jednotlivé části/témata školení.

  • Zkušenosti z praxe z pohledu zadavatele aneb Na co si dát pozor v zadávací dokumentaci, ve smlouvě a při spolupráci samotné
    Mgr. Petr Milas, SZIF ředitel Sekce ekonomické

  • Definice agenturních pozic, jak velký tým je dostatečný pro určité typy práce, proč kreativita a produkce dohromady, proč média zvlášť; jaký je rozdíl mezi strategickou a produkční kreativitou
    Roman Heřman, člen Prezidia AKA, REMMARK

  • Jak řešit potřebu dlouhodobé spolupráce, jak ji zahrnout do poptávané ceny, jak a na co se dlouhodobá spolupráce hodí a co přináší za benefity
    David Čermák, Momentum Czech Republic


III. Blok: Výzkumy v marketingu veřejné správy


Zhodnoťte prosím blok, jako celek.

  • Jak zahrnout do mediaplánu média bez dat, jak hodnotit jejich efektivitu, a jak se vyhnout diskriminaci
    Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, pověřený řízením AKA


IV. Všeobecné otázky